Cvičení v aerobním sále

Dovolujeme si Vám nabídnout řadu cvičení, které je možné vyzkoušet jak na veřejných hodinách, tak individuálně ve Vámi vybraném termínu.

V případě veřejných hodin dle cvičebního rozvrhu je možné se na lekci telefonicky nahlásit. Zrušení lekce je možné 8 hodin před termínem konání. Kapacita cvičebního sálu je max. 6 osob. Během našich cvičení uplatňujeme individuální přístup.

Mimo vyznačené lekce probíhá cvičení na přístrojích PowerPlate dle objednávek. Rezervovat místo na cvičení PowerPlate můžete na recepci nebo přímo u vybrané instruktorky.

Rozvrh platný od 28.10.2018 - na lekce se rezervujte u instruktora nebo na recepci

  8:20 - 9:20  18:00 - 19:00
 PO  Kondiční cvičení - stretching, TRX, fitball apod. - Alla                                 
 ÚT     
 ST  Kondiční cvičení - stretching, TRX, fitball apod. - Alla                                      
 ČT     PILATES - Míša
 PÁ     
 SO     
 NE     

Pilates

Cvičební technika Pilates Vám pomůže zpevnit a zformovat postavu, uleví bolavým zádům, budete se cítit svěží a pružnější. Je vhodná po operacích a pro těhotné či po porodu (nutná konzultace s lékařem). Cvičení začne na jaře 2016.

Instruktor: Míša

TRX

Závěsné cvičení rozvíjí tělesnou sílu pomocí funkčních pohybů a dynamických poloh. Při sportu a každodenním cvičení se pohybujeme stále v mnoha rovinách. Cvičení na závěsném systému TRX nám umožňuje cvičit v těchto rovinách, stejně tak jak žijeme. Svalová hmota narůstá rovnoměrně, což snižuje riziko zranění a zvyšuje výkonnost.

Instruktor: Alla

Bodyform

Body form je cvičení aerobního charakteru, které obsahuje jednoduché choreografie a posilování zaměřené na tvarování všech svalových partií. Někdy bývá body form uváděn jako druh aerobicu. Ke cvičení se mohou využívat také různé pomůcky. Body form pomáhá zvyšovat fyzickou kondici a zpevňovat a tvarovat zejména problémové partie těla.

Instruktor: Alla

Zdravotní cvičení - strečink

Strečink je účinná metoda, která umí přirozeně a šetrně připravit svaly na zvýšenou zátěž (sport) anebo také na docela obyčejné fungování našeho těla (ranní protažení). Strečink opravdu není určen pouze pro sportovce, ale je vhodným a časově nenáročným cvičením pro každého, kdo si chce uchovat svůj pohybový aparát co nejdéle v dobrém stavu.

Instruktor: Alla